Coś ciekawego znalazłem w sieci i chciałby tobie to zaprezentować.
Jeśli prowadzisz własny biznes chciałbyś zarządzać swoimi klientami odpowiadać na zgłoszenia w biurze oraz będąc w ruchu.
Chciałbyś zautomatyzować odpowiedzi, powiadomienia oraz przypomnienia, chciałbyś zarządzać dostępnością w kalendarzu i przychodzącymi zgłoszeniami
Odpowiedzią na te problemy jest właśnie CRM.
Cóż to takiego jest co oferuje małym firmą, czy usprawni zarządzanie zgłoszeniami i relacjami z klientami?
Twój osobisty asystent może usprawnić dialog z klientami w dowolnym miejscu i czasie i na dowolnym urządzeniu. Ułatwi Ci on zarządzanie komunikacją, automatyczne odpowiedzi i generowanie przypomnień, aby odpowiadać bieżąco na zgłoszenia.
Rozwiązanie do zarządzania zgłoszeniami można zintegrować z Twoją stroną www, fanpage na Facebook, mailingiem, ulotkami (poprzez kod QR).
Nie jesteś pewien jak? Ułatwimy Ci to!
Zarządzanie kontaktami rejestruj interakcji – czyli automatyczne dodawanie zgłoszeń do bazy Twoich klientów w CRM, obejmując dane kontaktowe, poprzednie aktywności i prywatne uwagi
Niesamowite usługi – jesteś cały czas w ruchu a otrzymujesz wiadomości lub mobilne powiadomienia o komunikacji z odwiedzającymi klientami lub jako przypomnienie o wymaganej odpowiedzi